Vera in Zuid-Afrika

Biografie van clienten

Het was weer tijd om naar de Lonwabo school te gaan, dus om half 9 stonden we paraat bij het hek van de Lonwabo school en niet veel later in Corrie's office. We zouden beginnen met het maken van een biografie van de kinderen en ik begon met een van de kindjes die redelijk goed engels spreekt. Het lastig bij haar is dat ze soms bijna niet te verstaan is doordat ze een spraakstoornis heeft. In het Nederlands kun je er dan vaak wel iets van maken, maar in het Engels vind ik dat toch een stuk moeilijker. Na bijna een uur praten merkte ik dat de moeheid toesloeg en heb ik het gesprek afgerond. Het meisje wilde graag nog doorgaan, maar ik vond het wel genoeg geweest voor vandaag. Volgende week is er een nieuwe dag.

Daarna was het tijd om met een klas te gaan schilderen. We zijn sinds vorige week aan het schilderen met elke klas en om deze schilderingen maak ik een lijst en deze komen in de klas te hangen. We wilde graag wat versiering maken, zodat de klassen er wat leuker uit komen te zien.

Na deze creatieve en luisterende ochtend zijn we weer terug gegaan naar kantoor. We hebben een tijdje met Lauren zitten praten en daarna nog wat werk achter de computer gedaan.

In de avond hebben we lekker op de bank gehangen en gekletst.

Reacties

Reacties

Jeanne

Zorg wel, dat je in januari door de Nederlandse douane op je paspoort herkend word, dus niet een te bruin worden!!!!!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!