Vera in Zuid-Afrika

Back again in Seeview Lionpark

Voor vandaag hadden we afgesproken om naar het Lionpark te gaan. Daar waren Marjella en Anouk nog niet geweest en wij vonden het niet erg om er nog een keer naar toe te gaan. Het was vandaag, trouwens, heerlijk weer. Het zonnetje stond hoog aan de hemel, dus voordat we vertrokken hebben we eerst nog even heerlijk in het zonnetje gelegen om een kleurtje te krijgen. Dit gaat langzaam maar als het zonnetje blijft komt het kleurtje vanzelf.

Tegen een uur of 12 zijn we dan toch aangereden naar het lionpark en een half uurtje later waren we er. Het was er erg rustig en we hebben de gebruikelijke dieren gezien, zoals giraffe, zebra's en bokken. Helaas was het niet zo indrukwekkend als de voorgaande keer, want toen liepen er giraffe voor onze auto langs en dit keer stonden ze vrij ver weg.

Wel hebben we een leeuw gezien die een stuk dier aan het op eten was en uit elkaar aan het scheuren was. Dat ziet er toch best indrukwekkend uit om te zien. Hij was er helemaal geobsedeerd door. We hebben weer wat mooie fototjes kunnen maken.

Na het leeuwenpark zijn we naar huis gegaan om een lekker botherammetje te eten en weer in de zon te liggen. Het is zo lekker warm in de zon en op het gras is het prima vol te houden.

Trouwens skype doet het ineens een stuk beter in ons huis, dus in de ochtend heb ik met Maarten kunnen skype. Zo gaaf om hem weer te zien :) En in de avond heb ik Leo en Jeanne kunnen zien en een tijdje met ze kunnen praten.

Later op de avond is Berend nog gekomen en hebben we lui voor de tv gehangen. Natuurlijk was het ook nog even tijd om een spelletje te doen. Dus we hebben ons nog even flink uitgeleefd :) Daarna ben ik lekker in mijn bed gekropen.

Heleen

.....ziet er goed uit he, dat vriendje van je Je herkent hem straks niet meer terug