Vera in Zuid-Afrika

Feestje op Marshall

Een heerlijke relaxdag hadden we vandaag. Vanochtend wat uitgeslapen en daarna heb ik nog een tijdje met mijn laptop op schoot op mijn bed gezeten. Nodig moest ik een hoop mailtjes versturen omdat ik daar de afgelopen week geen tijd voor had gehad. Inmiddels heb ik ook het olifanten rijden geregeld, dat gaan Hanny, Maarten en ik doen met kerst. Ik heb er nu al ontzettend veel zin in.

Na deze heerlijke relax ochtend en daarna nog een tijd op de bank gezeten in mijn pyama werd het toch de hoogste tijd om eens te gaan douchen en met name om boodschappen te doen. Aangezien we nog geen avondeten hadden en we vanavond nog een feestje hadden waarbij we ons eigen drank mee moesten nemen. Talitha was namelijk jarig geweest en zij gaf samen met nog 6 andere een feestje.

Vandaag hadden we besloten dat we geen zin hadden om te koken, dus hebben we heel lui pizza besteld en kwamen ze deze voor de deur afgeven. Dat is best relax zo af en toe. Je belt en een half uur later staat het eten voor je neus. Heerlijk.

Na nog flink gekletst te hebben aan tafel. Voorheen aten we altijd op de bank omdat de lamp boven de eettafel kapot was, maar die is inmiddels gemaakt en nu zitten we daar meestal te eten en een flinke tijd te kletsen. Je blijft dan op een of andere manier langer aan tafel zitten om te kletsen en bij te praten.

Tegen een uur of 8 zijn we ons toch maar klaar gaan maken voor het feestje. Het was een themafeestje en het thema was pimps and ho's (pooiers en hoeren). Niet echt mijn thema, maar we doen het er maar mee. Na een half uur discussieren wat iedereen aan zou doen en ons 10x verkleed te hebben. We blijven vrouwen. Waren we eruit wat we aan zouden doen. Nu de make up nog en dat zag er voor mijn doen best gewaagd uit. Ik had zelfs lijntjes onder mijn ogen.

Om 9 uur waren we eindelijk klaar om te gaan en eigenlijk hadden we niet zo heel veel zin, maar omdat Talitha jarig was wilde we toch graag voor haar gaan. En eigenlijk waren de voorbereidingen al enorm leuk geweest. Wat afgelachen hebben we zeker.

Een kwartiertje later waren we bij Marshall Road en konden we gaan feesten. Maar heel druk was het niet. Dus eerst een beetje staan kletsen, maar hoe verder de avond vordere hoe gezelliger het werd en des te meer lol we hadden. Wel merkte we dat er op het andere huis toch wel over ons gekletst wordt en er soms wat rare dingen over ons gezegd worden. Maar goed, dat is het andere huis en wij hebben het prima naar ons zin met z'n 6en.

Na nog wat gedanst te hebben, zelfs ik, en kennis gemaakt te hebben met een nieuwe huisgenoot van Marshall zijn we eens op huis gegaan. Het was inmiddels al na half 2, dus was het tijd om de auto te starten. Die natuurlijk weer eerst een keer af moest slaan, voordat we aan konden rijden. Heerlijk om zo 's avonds te rijden want er was verder niemand op de weg. Wat het dan ook wel weer eng maakt, omdat er dan van alles kan gebeuren. Terwijl je daar in Nederland helemaal niet overna zou denken. Uiteindelijk toen we thuis waren is iedereen meteen door naar bed gegaan en tegen een uur of 2 lag ik in bed. Baye dankie voor de leuke avond!

Reacties

Reacties

Heleen

Heb je geen foto, met die make- upjes....staat vast leuk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!