Vera in Zuid-Afrika

Rondje door P.E.

Vanochtend, al kan ik beter vanmiddag zeggen ben ik opgestaan na een heerlijke ochtend uitslapen. Ik werd pas tegen kwart over 11 wakker. Dat is het heerlijke van weekend hebben. Na een rustig ontbijtje, was het tijd om te gaan douchen en wat fatsoenlijke kleren aan te trekken.

We wilden vandaag eigenlijk naar een Spa gaan en hadden er diverse opgezocht. Niet veel later stonden we er bij eentje voor de deur om informatie te vragen en te kijken of we er terecht konden, maar helaas je had moeten reseveren. Dus dan maar naar de volgende maar ook daar was hetzelfde verhaal. Wel kregen we een prijslijst mee dus konden we kijken wat ze allemaal aanbieden. Niet slecht dachten wij en misschien iets voor volgend weekend :) Een heerlijk verwendagje is ook niet slecht.

Wat nu, want we hadden nog een flinke middag voor de boeg. Mm, na even nagedacht te hebben en gemerkt te hebben dat het begon te regen vonden we het een goed idee om P.E. een was verder te gaan verkennen. Thuis zitten is ook niks, dus dan kun je maar beter onderweg zijn.

Zo zijn we eerst naar het stadion gereden, want dat had nog niet iedereen gezien. Vervolgens zijn we naar het centrum van P.E. gereden. Dat leek een beetje op Kaapstad maar ze hadden een mooi plein met prachtige gebouwen. Ik stond er echt van te kijken dat ze dit in Zuid-Afrika en P.E. hadden. Helaas heb ik niet zo snel foto's kunnen maken want we konden nergens de auto's parkeren. Maar ik ga er nog wel een keertje naar terug.

Ook kwamen we ineens de vuurtoren tegen. Naar deze was ik al maanden opzoek, omdat ik hem voor Albert op de foto moet zetten. Dus daar heb ik nu een mooie foto van. Wel raar om hem ineens tegen te komen als je er al zo lang naar opzoek bent. Hij stond ook op een plek waar ik hem niet verwacht had. Je zou zeggen dat hij aan het strand zou staan, maar dat stond hij niet.

Na deze mooie gebouwen en de vuurtoren gezien te hebben zijn we richting huis gereden. We hadden wel weer genoeg gezien en wilde graag naar huis. Vanavond wilden we een luie avond en we zijn naar de videotheek gegaan om een filmpje te huren. Natuurljk hoort daar ook wat drinken en wat lekkers bij, dus we zijn nog even de supermarkt ingedoken. Vervolgens zijn we naar huis gereden en lekker op de bank geploft.

Inmiddels hebben we gegeten en is het tijd voor de film. Dus morgen is het weer tijd voor een nieuw verhaaltje. FIjne avond en ik ga lekker mn filmpje kijken. Doeg ...

Reacties

Reacties

Hanny

Wat lees ik nu? Heb je normaal dan onfatsoenlijke kleren aan? Foei!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!