Vera in Zuid-Afrika

Voor een gesloten deur staan

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan. Heerlijk uitgeslapen en nadat ik mezelf nog een aantal keren had omgedraaid, was het tijd om uit bed te komen. Vervolgens rustig ontbeten, gedoucht en de verhaaltjes eens op de site gezet, want we hadden weer veel beleefd.

De middag hebben we in het warme zonnetje gezeten en geprobeerd bruin te worden. Maar helaas is mijn geduld daar nog niet lang genoeg voor en na een half uurtje had ik het wel weer gezien. Dan maar weer even naar binnen om wat te doen en daarna nog eventjes in de zon liggen.

In de avond zijn we uit eten gegaan bij een steak house. Het was lekker, maar na 3 dagen friet gegeten te hebben hoeven we die voorlopig niet meer. Het restaurant zag er gezellig uit. Zelf had ik vis en het was erg lekker om dat na een tijdje weer eens te eten.

Later op de avond wilde iedereen nog wat gaan drinken, dus zijn we in de auto gestapt. We waren met z'n 6en en hadden geen zin om 2 auto's mee te nemen, dus hebben we ons 6en in een auto gepropt en het paste prima. Er had nog makkelijk iemand bij gekund.
Na een kwartiertje rijden waren we bij de eerste kroeg en wilde we naar binnen lopen. Maar helaas hij was gesloten. Mmm, dachten we dan maar naar de cocktailbar. Hopelijk is die nog wel open. Maar ook daar stonden we voor een gesloten deur. Inmiddels was het half 12 en zijn we maar weer naar huis gereden, want nu zal alles wel gesloten zijn.

Dus tegen 12 uur waren we weer thuis en zijn we op de bank geploft. Na een aantal lange gesprekken was het 2 uur en toch maar eens tijd om naar bed te gaan. Zeker omdat we de volgende dag weer stage moesten lopen en vroeg ons bed uit moesten.