Vera in Zuid-Afrika

Een kantoordag

Vandaag hebben we een saaie kantoordag gehad ... Helaas weinig over te vertellen. We hebben met name de workshops uitgewerkt en wat dingen voor school gedaan. Zelf vind ik het nog lastig om schoolopdrachten in te plannen. Want thuis heb ik er nog niet echt tijd voor en op het werk dan wel af en toe. Maar jezelf er echt toezetten is lastig. Maar dat gaat wel helemaal goed komen.

's avonds zijn we uit eten geweest, hier hangt nog een leuk verhaal aan vast. Want 's ochtends stond ik met mijn fohne in het stopcontat en zetten ik hem aan, maar hij deed niks. Dus ging ik kijken of de lampen het wel deden, want de stroom stond toch echt aan, maar ook de lampen deden het niet. Dan maar even checken of we nog genoeg electriciteit hebben, ook dat hadden we nog genoeg. Wat bleek de electriciteit in het hele huis deed het niet meer. Dat is wel vervelend want ook de koelkast en de vriezen stonden nu zonder stroom.

Ingrid en ik moesten naar stage dus hebben we een briefje achter gelaten voor de andere om te vragen of ze wilde kijken of er tegen de tijd dat zij opstonden wel weer stroom was. Later kreeg ik een smsje dat er geen stroom was en dat ze Martijn gebeld hadden, hij zou er werk van maken.

Tegen de tijd dat we thuis was ik benieuwd of er weer stroom was, maar helaas, we zaten nog steeds zonder stroom. Dus Martijn maar weer gebeld en we moesten gaan informeren bij de buren of zij wel electriciteit hadden. Het antwoord daarop was ja. Zij hadden gewoon licht en electriciteit, dus wij Martijn weer gebeld en hij zou iemand langs sturen. Dus even later stond de loodgieter die 's ochtends voor de douche was geweest nu in onze keuken onze stoppen om te zetten. Wat bleek nu, want het was enorm simpel. We hadden alle stoppen om moeten zetten en ze vervolgens allemaal terug behalve die van de geizer. Die moesten we als laatste tegelijkertijd weer doen en doen hadden we weer electriciteit. Zo raar ...

Reacties

Reacties

eelco

pffff het kost moeite om hier niet een aantal hele flauwe grappemn op los te laten!

Nog bezorgder vriendje

Doe eens wat aardiger Eelco.....zou jij de weg weten in een stoppenkast zonder een aardlekschakelaar?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!