Vera in Zuid-Afrika

Een dagje op stap met 7 vrouwen

Vanochtend heerlijk uitgeslapen en daarna zijn we naar de markt in st Georges park gegaan. Deze markt is elke eerste zondag van de maand. Helaas stelde de markt niet zoveel voor. Er waren met name kraampjes waar ze 2e hands spullen verkochten. Dit vonden we niet erg interessant, dus gingen we naar de markt langs de zee.

Vorige week zijn we ook bij de markt geweest en deze was erg leuk. Ze hebben daar enorm veel handgemaakte spulletjes die je alleen maar in Afrika ziet. Zo heb ik vandaag een schilderijtje gekocht in zwart wit met daarop een deel van een township. Hij ziet er erg mooi uit en ben er zeer tevreden en trots op.

Na op de markt rond gelopen te hebben zijn we naar een restuarantje aan de zee gegaan. Daar hebben we heerlijk gegeten. We hadden uitzicht op de zee en hebben lekker zitten kletsen. Na nog wat boodschappen gedaan te hebben, zijn we naar huis gegaan en nu zit ik heerlijk achter mijn laptop met een boekje langs me op de bank.

Vanavond gaan we lekker niks doen. Een beetje bank hangen en verder wat lezen.

Maarten

Klinkt als een heerlijk luie dag. Geniet ervan.

Hanny

Hoe gaat het met de stages van al deze dames. Ook problemen i.v.m. de stakingen?