Vera in Zuid-Afrika

De boulevard van PE

Vanochtend zijn we naar de boulevard van PE gegaan, want we hebben gehoord dat daar een marktje is op zondagochtend. Dit was inderdaad zo ...
Er waren veel kraampjes ofwel mensen die met kleden op de grond zaten. Er waren allerlei kraampjes met Afrikaanse schilderijen, sieraden, beeldjes en andere spulletjes. Er waren teveel mooie dingen die ik graag mee zou nemen. Maar op dit moment neem ik nog niks mee, maar ik kom er vast nog wel eens terug om wat dingetjes te kopen.

Inmiddels is mijn sim-kaart geactiveerd en heb ik mijn eigen nummer in mijn telefoon gezet. Dus bij deze mijn nummer: 0711539400, voor in het geval ... (je weet maar nooit). Ook hebben we een vaste telefoon in het huis, waarop we wel gebeld kunnen worden maar zelf niet kunnen bellen. Hiervan is het nummer: 0413672241

Natuurlijk is het adres waar we zitten ook wel handig om te weten. Kijk niet raar op want het ziet er nogal raar uit.

16 Robin Street
Greenshields Park
Port Elizabeth
South Africa
6001

Reacties

Reacties

Lia

Hi enkele dagen achter met lezen tjonge wat een belevenissen, die olifanten zo dicht bij, de leeuwtjes, je stage......ben benieuwd hoe dat gaat worden, enorm veel indrukken, bijzonder en indrukwekkend, in donker in township brr.....lekker aan de Zumba kortom een heel bijzondere reis weer!! groetje en ben benieuwd naar het vervolg gr. Lia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!