Vera in Zuid-Afrika

Zumba

Naast al die luxe en luiheid moet er ook wel eens gesport worden. Dus nu hebben de vrouwen in het huis besloten om een paar keer per week Zumba te gaan doen. Talitha heeft een Zumba dvd meegenomen, zodat we flink kunnen sporten.

Zo hebben we dat net ook gedaan. Driekwartiertjes lang ... Het is wel intentsief maar je houdt er een goed gevoel aan over. Daarbij is het leuk om met z'n allen te staan hupsen en springen op muziek.

Dus Hanny als je hier komt wordt het meesporten.... Neem je kleren en schoenen maar mee

Reacties

Reacties

Hans

Hoi Vera,
Ik heb nu in het weekend je verhalen gelezen; fantastisch wat je allemaal hebt gezien; geniet!
Maar ik ben toch wel geschrokken van enige onzorgvuldigheid; Zuid Afrika is Nederland niet; het is om sommige plekken gevaarlijk; levensgevaarlijk! We zien je heel graag ongeschonden terugkomen. Er is echt een poging gedaan om ons van de motor te trekken om ons te bestelen; mijn collega is echt met een mes op zijn keel beroofd en gestript; zijn vrouw heeft echt jaren therapie gehad om weer een beetje normaal te functioneren; het tekenen van die verklaringen is niet voor niets; uit de auto in een wildpark zou zelfs een Afrikaan niet gauw doen; als je snacht in een township alleen worden beroofd, mag je misschien blij zijn; ik ken andere verhalen. Ik kan even doorgaan, ik ken enigszins het land, de mensen, de beesten (=wild =gevaarlijk). Sorry, maar oprecht wat bezorgd over wat ik lees. Geniet, maar pas op! Groeten Hans

Hanny

Zumba in Zuid-Afrika: dat lijkt me wel. Ik pak mijn sportspullen in en zal hier nog flink oefenen.
Sluit me verder bij de waarschuwingen van Hans en Heleen aan: ik ken het land niet, maar hoor van verschillende kanten (ook vandaag weer) hoe link het er kan zijn. Ook ik zie je graag "back in one piece". So: take extra good care, please. Love, mum

Maarten

Dat dus :)

Maar verder, nog maar één dagje rust en dan moet je aan de slag. Ben erg benieuwd hoe het bevalt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!