Vera in Zuid-Afrika

Stage festiviteit

Gister hoorde we van onze stagebegeleider dat er vandaag een soort braderietje was, georganiseerd door onze stage. Het leek ons leuk om even te gaan kijken, dus dat hebben we gedaan. Het was op een grasveld langs ons stageadres. Er waren allerlei kraampjes met o.a. allerlei eten, spelletjes om te doen en spulletjes die verkocht werden. Natuurlijk was er ook muziek. Er stond een man met een gitaar te zingen en er was een koor (deels ondersteund door een band).

Op een gegeven moment kwamen we onze stagebegeleider ook tegen en hebben we er even mee staan kletsen. Ze vertelde dat we maandagochtend wel wat later morgen komen, omdat ze toch nog van alles op moeten ruimen van de braderie. Waarschijnlijk zorgen we dat er rond 9 uur zijn, dan zijn we een uurtje later dan normaal, maar kunnen we nog wat helpen en kennis maken met iedereen.

De rest van de dag gaan we een beetje relaxen en wat dingetjes bijwerken en eventueel al wat aan school doen. We zijn nogal moe van de afgelopen dagen, omdat we alleen nog maar op stap zijn geweest. Wat natuurlijk erg leuk is, maar je merkt dat je na een paar dagen toch ook wel erg moe bent van alle indrukken en alle nieuwigheid.

Dus heerlijk relaxen ...

Maarten

Geniet nog maar even van de rust.