Vera in Zuid-Afrika

Eindelijk is het zover

Dan is de tijd toch gekomen van het vertrek ....

Morgen om half 11 vertrekken we naar Schiphol waarna Ingrid en ik om kwart voor 4 zullen vertrekken met het vliegtuig naar Cairo. Hierna vliegen we naar Johannesburg om vervolgens ons laatste vliegtuig naar Port Elizabeth te nemen.

Deze week heb ik regelmatig de vraag gekregen of ik klaar ben om te vertrekken naar Zuid-Afrika. Kun je daar ooit klaar voor zijn?? Ik denk het niet ... Toch ben ik inmiddels gepakt en hoop ik de komende 5 maanden in Zuid-Afrika te overleven.

Hopelijk volg je onze verhalen en beleef je het net zoals wij. We zien jullie reacties tegemoet.

Tot over 5 maanden!!!!

South Africa here we come ...

Reacties

Reacties

laura

Vera en Ingrid,
HEEL VEEL PLEZIER,
en ik ga jullie verhalen zeker volgen.
goede vlucht voor morgen.

Laura

p.s.
oma vond het fijn dat je gebeld hebt.

Lisette

Ik wens je heel veel plezier en succes de komende maanden!
Hoop dat je een leuke tijd gaat krijgen.

Liefs Lisette

Lia

Jaaaaaaaa nu gaat het echt beginnen, ik wens je een hele goede reis met hele mooie ervaringen, ga je zeker volgen, ik las het in een boekje het verslag van de aankomst van een andere (zuid) Afrika reiziger..........("en je ziet nog eens wat" ken je die??) ben benieuwd hoe jullie aankomst is? Lieve groet Lia/Albert

marleen

ik wens jullie een geweldige tijd en dat het nog mooier moge worden dan je verwacht. Ga je zeker volgen

Kees

En gelukkig goed aangekomen hebben we ondertussen gehoord. Fijn om je even te horen. (nou ja...dat skype werkt nog niet echt optimaal) Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en eerste foto's...maar daar wachten we rustig op. Eerst rustig inburgeren, inrichten en de buurt verkennen, neem ikk aan. Liefs van Kees

Marlou

Haa Vera! Ik ben net een paar dagen terug van mn vakantie en bedacht me, Vera en Ingrid wanneer gingen die ook alweer. Nu zie ik dat jullie nét weg zijn. Hoop dat jullie nog een leuk afscheidsfeestje gehad hebben hier in Nederland en bij deze echt super veel plezier! Zal jullie sites bijhouden en we mailen ;) Groetjes aan Ingrid.
Xx

Johan, Mieke, Joris

Hallo Vera,
Heel veel plezier in Afrika, wat een onderneming zeg, spannend!
We gaan zeker je verhalen en foto's lezen en bekijken.
Groetjes uit Valkenswaard

Gratia Gunst

Wens je goede vlucht.
Wij waren die dag ook op Schiphol om Coen en Marleen te verwelkomen. coen heeft in 4 weken 1900 km gefietst en dat vonden we wel een geweldige prestatie.
Wens je een bizonder goede tyd toe en we gaan je volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!